Calator prin Romania

Traseu Azuga -Clabucetul Taurului- Predeal

Traseu: Azuga- Plaiul lui Soş Mihai – Vf. Clăbucetul Taurului (1520 m)– Predeal Clăbucet Sosire (1050 m)Marcaj: TA (triunghi albastru)
Durata: 3 h
Distanţa ~ 15 km

Deoarece este un traeu destul de lejer si nu necesita prea mult timp am plecat din Bucuresti cu trenul Regiotrans de la 8:50 si am ajuns in Azuga la 11:30.De aici traseul pleaca de la iesire din Azuga, urca pe langa Clabucetul Taurului, ajunge la cabana Garbova si mai departe pe partia Clabucet coboara in Predeal.noi am deviat putin de la traseu pentru a ajunge pe varf(unde am stat sa mancam si sa admiram peisajul).
Pe traseu, desi era duminica si soare nu am intalnit prea multa lume, se pare ca Bucegii le „fura” turistii:pDSC_0163

DSC_0175

DSC_0202

DSC_0229

DSC_0233

DSC_0239

DSC_0251

2 responses

  1. Mai există pepiniera aia de brazi, sau ce naiba e, de pe platoul de pe la jumatea traseului? 🙂

    Iunie 23, 2014 la 8:02 pm

    • Da, inca mai erau niste braduti desi nu parea prea ingrijita zona.

      Iunie 26, 2014 la 3:48 pm

Lasă un răspuns

