Calator prin Romania

Din Busteni spre Malaiesti

Profitand de vremea frumoasa din octombrie am decis sa facem una din ultimele ture din 2014. Ne-am hotarat sa mergem la Cabana Malaiesti pe traseul: Buşteni (925 m) – Plaiul Munticelul – Poiana Coştilei (1360 m) – Pichetul Roşu (1445 m) – La Prepeleac (1750 m) – Mălăieşti (1720 m)

Marcaj: triunghi roşu. Durata: 6 ore. Iarna traseul este foarte periculos şi dificil pe porţiunea Pichetul Roşu – Mălăieşti.P1080091

Acest traseu are o lungime de aproximativ 12 km, care înconjoară la o altitudine medie de 1400 – 1700 m o parte importantă a masivului (partea de nord-est): poteca a fost buna, se vede ca traseul este intretinut.
P1080125

P1080108

 

P1080115

 

Noi am mers destul de incet si am facut o pauza mai lunga la Pichetul Rosu unde am si mancat dar tot am facut mai putin de 6 ore. Cabana se arata dintre copaci iar mai apoi printre stanci:


P1080152
Detalii Cabana Mălăiesti:
– 30 lei/persoana
– 100 locuri de cazare (se recomanda rezervare)
– sala de mese cu bucatarie (ciorbe, piure, fasole)
– nu exista apa curenta
– izvor de multe ori secat, recomand sa luati apa de pe traseu

P1080154

 

Seara am stat la (mini)foc de tabara si cantece de munte si ne-am facut planul pentru coborarea de a 2 a zi hotarand sa coboram prin Valea Glajariei.

Dimineata ne-am trezit destul de obositi avand parte peste noapte de sforaitul unuia dintre baieti dar dupa micul dejun si cateva poze facute am plecat la vale spre Diham pe BA apoi CA. am facut o scurta pauza pentru a bea renumitul ceai de la Diham si am continuat pe TA spre Busteni.

DSCN1002 SDC17502DSCN1040

 

 

Lasă un răspuns

